דף הבית > ניהול תזרים מזומנים

הכשרה בנושא: ניהול תזרים מזומנים

כמעט כל העסקים שקרסו, נקלעו לכך כתוצאה ממחסור במזומנים, אך למרות זאת, בהרבה מקרים, הנושא אינו מקבל התייחסות מספקת בתהליך הייזום של העסק ובמסגרת הפעלתו.

ניהול תזרים מזומנים הוא אחד האתגרים המשמעותיים של עסקים ולרוב, המחסור במזומנים נובע מהתנהלות לא נכונה של העסק עם המזומנים שלו. למרות שסיבת המפתח לכך היא לעתים קרובות חוסר רווחיות, קיימים גם עסקים רווחיים רבים אשר קורסים כתוצאה ממחסור במזומנים – לא בגין היעדר הכנסות אלא בגלל ניהול תזרים מזומנים לקוי.

ההכשרה שניתנת על ידי קידר רואי חשבון מאפשרת לבעל העסק, או לאיש צוות נבחר, לקבל את מכלול הידע המעשי לניהול תזרים המזומנים של העסק, להתמודדות עם משברי תזרים מזומנים צפויים, ולזיהוי הזדמנויות תזרים עתידיות. לשיטתנו חובה כי תזרים המזומנים ינוהל על ידי גורם בתוך העסק.

ההכשרה והידע שאנו מעבירים בתחום ניהול תזרים מזומנים אינם טכניים בלבד, ומטרתנו היא גם ליצור הבנה מעמיקה וללמד אתכם לנהל סיכונים. ההכשרה מותאמת אישית ללקוח וכוללת, בין היתר, ניהול העבודה מול הבנקים; ניתוח מצבי גבייה מלקוחות ותשלומים לספקים; ניהול נקודת האיזון של העסק; ניהול אובליגו בנקים/ספקים/לקוחות; ניהול מצבי אי ודאות; הכשרה רחבה בתכנת אקסל ועוד.

ההכשרה מועברת באופן אישי, אחד על אחד, על ידי רואי החשבון של הפירמה אשר הינם בעלי ניסיון עשיר ומשמעותי בתחום, ובסיומה תינתן תעודה אישית רשמית מטעם קידר רואי חשבון.